Wsparcie dla biznesu - backoffice i marketing | Marketing
33
page-template-default,page,page-id-33,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.2,vc_responsive
p

  1. Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych:
    • przygotowywanie baz potencjalnych partnerów
    • analiza i ocena i potencjalnych partnerów handlowych
    • organizacja spotkań z kontrahentami (umawianie spotkań, rezerwacja hoteli i sal konferencyjnych, rezerwacja środków transportu, zagospodarowanie czasu wolnego, itp.)
  2. Przeprowadzanie i przygotowywanie analiz dotyczących rynku polskiego oraz rynków zagranicznych:
    • badania rynku
    • analizy marketingowe i statystyczne
    • opracowywanie i nadzorowanie realizacji strategii eksportowych
    • analizy konkurencji
  3. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych:
    • określenie grup docelowych oraz przygotowanie baz adresatów działań z zakresu marketingu
    • określenie planów i scenariuszy działań marketingowych oraz ich realizacja
  4. Realizacja usług Call-Center
  5. Marketing internetowy:
    • opracowanie treści na potrzeby firmowej strony www
    • projektowanie, budowa i rozwój stron internetowych
    • bieżące utrzymywanie stron www i ich aktualizacja
    • analiza treści stron www w kontekście oczekiwań konsumentów docelowych, wraz ze wskazaniem niezbędnych działań optymalizacyjnych
    • pozycjonowanie strony na wskazanym rynku – pozycjonowanie organiczne i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
    • reklamy płatne AdWords w wyszukiwarce Google
    • promocja w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+), zarządzanie treściami i informacjami o użytkownikach odwiedzających profile firmowe
  6. Materiały reklamowe i informacyjne:
    • analiza wizerunku firmy w kontekście wymagań kulturowych, społecznych i politycznych danego rynku i/ lub danej grupy odbiorców
    • projektowanie narzędzi wizerunkowych (logo, wygląd strony www, opakowanie produktu) zgodnie z wymaganiami rynku
    • opracowywanie treści przeznaczonych na materiały reklamowe dla określonej grupy odbiorców
    • projektowanie i przygotowanie materiałów reklamowych i informacyjnych (teczki, foldery, reklamówki)

Serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies. Dalsze użytkowanie serwisu oznacza zgodę na ich użycie i zapisywanie. Więcej informacji na temat plików cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close