- Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych:
- przygotowywanie baz potencjalnych partnerów
- analiza i ocena i potencjalnych partnerów handlowych
- organizacja spotkań z kontrahentami (umawianie spotkań, rezerwacja hoteli i sal konferencyjnych, rezerwacja środków transportu, zagospodarowanie czasu wolnego, itp.)
- Przeprowadzanie i przygotowywanie analiz dotyczących rynku polskiego oraz rynków zagranicznych:
- badania rynku
- analizy marketingowe i statystyczne
- opracowywanie i nadzorowanie realizacji strategii eksportowych
- analizy konkurencji
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych:
- określenie grup docelowych oraz przygotowanie baz adresatów działań z zakresu marketingu
- określenie planów i scenariuszy działań marketingowych oraz ich realizacja
- Realizacja usług Call-Center
- Marketing internetowy:
- opracowanie treści na potrzeby firmowej strony www
- projektowanie, budowa i rozwój stron internetowych
- bieżące utrzymywanie stron www i ich aktualizacja
- analiza treści stron www w kontekście oczekiwań konsumentów docelowych, wraz ze wskazaniem niezbędnych działań optymalizacyjnych
- pozycjonowanie strony na wskazanym rynku – pozycjonowanie organiczne i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
- reklamy płatne AdWords w wyszukiwarce Google
- promocja w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+), zarządzanie treściami i informacjami o użytkownikach odwiedzających profile firmowe
- Materiały reklamowe i informacyjne:
- analiza wizerunku firmy w kontekście wymagań kulturowych, społecznych i politycznych danego rynku i/ lub danej grupy odbiorców
- projektowanie narzędzi wizerunkowych (logo, wygląd strony www, opakowanie produktu) zgodnie z wymaganiami rynku
- opracowywanie treści przeznaczonych na materiały reklamowe dla określonej grupy odbiorców
- projektowanie i przygotowanie materiałów reklamowych i informacyjnych (teczki, foldery, reklamówki)