Wsparcie dla biznesu - backoffice i marketing | O nas
57
post-template-default,single,single-post,postid-57,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.2,vc_responsive
bmn o nas

O nas

Podstawowym celem prowadzonej przez nas działalności jest wsparcie firm i przedsiębiorstw w realizacji ich celów biznesowych lub statutowych. Świadczone przez nas usługi ukierunkowane są na zapewnienie naszym Klientom wsparcia w zakresie działań i procesów, niezbędnych do funkcjonowania ich firm na rynku, których realizacja we własnym zakresie powoduje oderwanie uwagi i zasobów od procesów głównych stanowiących podstawę ich biznesu. Przekazanie tych zadań nam pozwala na maksymalną koncentrację na podstawowych celach, do których realizacji podmioty te zostały powołane. Nasze usługi dedykujemy zarówno dla przedsiębiorców chcących dopiero uruchomić swoją działalność jak również dla tych, którzy już na rynku funkcjonują.
 
Proszę jednak pamiętać, że naszym celem jest wsparcie dla naszych Klientów oraz rozwiązywanie Państwa problemów. W przypadku wymagań niestandardowych prosimy o kontakt. Przygotujemy ofertę dedykowaną, uwzględniającą Państwa indywidualne potrzeby i wymagania.
 

Działalność w tym zakresie uruchomiliśmy na podstawie wniosków płynących z obserwacji naszych konsultantów, którzy świadcząc usługi doradcze i szkoleniowe dla różnego typu organizacji, w zakresie doskonalenia zarządzania organizacjami, w praktyce poznają potrzeby i oczekiwania właścicieli firm. Na przestrzeni ostatnich 15 lat naszej działalności zaobserwowaliśmy jak bardzo zmieniło się podejście przedsiębiorców do prowadzenia biznesu. Jeszcze 10-20 lat temu większość managerów preferowała realizację procesów i działań wspomagających we własnym zakresie. Tylko w sporadycznych przypadkach odpowiedzialność za niektóre z tych działań była cedowana na zewnętrzne wyspecjalizowane podmioty. Chętniej zlecane na zewnątrz były procesy główne, niż wspomagające i zapewniające dla nich wsparcie. Znacznie większym zaufaniem obdarzeni byli podwykonawcy, którzy mieli bezpośredni wpływ na produkowane wyroby lub realizowane usługi niż jednostki, które mogłyby wspomóc firmę w realizacji procesów Back Office.

 
[skill percentage=”98″ title=”Doradztwo biznesowe 98%”][skill percentage=”90″ title=”Backoffice i wsparcie rachunkowe 90%”][skill percentage=”95″ title=”Marketing 95%”]
 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies. Dalsze użytkowanie serwisu oznacza zgodę na ich użycie i zapisywanie. Więcej informacji na temat plików cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close