Wsparcie dla biznesu - backoffice i marketing | Procesy administracyjne
31
page-template-default,page,page-id-31,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.2,vc_responsive

Wsparcie backoffice i procesy administracyjne

Pomagamy naszym Klientom w realizacji ich biznesowych celów, zarówno o strategicznym znaczeniu działalności firmy, jak i wynikających ze statutu. Przygotowujemy analizy finansowe, pozyskujemy dofinansowanie na konkretne projekty dla firm.

Wiemy jak mocno angażujące może być samodzielne prowadzenie biura – zatem usprawniamy działanie biura prowadząc je stacjonarnie za naszych Klientów. Nasi pracownicy to specjaliści, posiadający multidyscyplinarne umiejętności, realizujący nawet najbardziej złożone projekty.

Nasz dział prawny dba o interesy Klientów, zapewniając im najwyższe standardy i jakość praktycznych porad z szeroko pojętego prawa.

Oferta na prowadzenie biura i procesów administracyjnych na rzecz naszych Klientów

  1. Udostępnienie adresu do celów rejestracyjnych

  2. Udostępnienie adresu do korespondencji

  3. Obsługa poczty:

  • odbieranie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej;

  • skanowanie dokumentów i przekazywanie ich za pośrednictwem poczty e-mail;

  • obsługa korespondencji wychodzącej w tym prowadzenie dziennika poczty wychodzącej.

  • przechowywanie dokumentów

  1. Obsługa faks:
  • udostępnienie numeru faks lub zapewnienie indywidualnego numeru faks;

  • obsługa faksów przychodzących, prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej;

  • przekazywanie skanów przychodzących dokumentów za pośrednictwem poczty e-mail;

  • obsługa korespondencji wychodzącej w tym prowadzenie dziennika poczty wychodzącej.

  • przechowywanie dokumentów

  1. Obsługa telefoniczna:
  • udostępnienie numeru telefonicznego lub zapewnienie indywidualnego numeru telefonu;

  • przyjmowanie połączeń przychodzących i przekazywanie informacji o kontaktach;

  • obsługa Call Center (windykacja, marketing).

  1. Obsługa biurowa:
  • udostępnienie pomieszczeń biurowych/ gabinetu;

  • organizacja i realizacja spotkań Klientów z ich kontrahentami;

  • udostępnienie wyposażenia (sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, wyposażenie do tele i wideokonferencji, typowe urządzenia biurowe).

  1. Szkolenia i konferencje:
  • udostępnienie sal szkoleniowych/ konferencyjnych;

  • udostępnienie wyposażenia (sprzęt komputerowy wraz z oprogramowanie, wyposażenie do tele i wideokonferencji, tablica multimedialna, projektory, rzutnik pisma, wizualizer);

  • kompleksowa organizacja szkoleń i konferencji.

  1. Tłumaczenie:
  • pism i dokumentów;

  • symultaniczne (obsługa spotkań i konferencji);

  • tłumaczenie przysięgłe.
  1. Obsługa prawna:
  • porady i konsultacje prawne;

  • sporządzanie analiz i opinii prawnych;

  • sporządzanie i opiniowanie dokumentów;

  • sporządzanie pism procesowych, apelacyjnych, skarg kasacyjnych w ramach poszczególnych rodzajów postępowań;

  • reprezentowanie Klientów przed wszelkimi urzędami i władzami, sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, itp.;

  • kompleksowa realizacja postępowań podatkowych, gospodarczych, cywilnych, karnych i karno-skarbowych.

  1. Obsługa w zakresie IT:
  • doradztwo w zakresie doboru najbardziej odpowiednich rozwiązań w zakresie IT;

  • zarządzanie infrastrukturą i siecią IT (zarządzanie pojemnością, realizacja polityki bezpieczeństwa, backupu);

  • zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami (nadawanie, modyfikowanie, zawieszanie i odbieranie uprawnień);

  1. Kompleksowa obsługa w zakresie BHP

  2. Kompleksowe usługi w zakresie wymagań prawa środowiskowego

  3. Wyszukiwanie i pozyskiwanie współpracowników przedstawicieli oraz pracowników w tym przeprowadzanie procesów rekrutacji

  4. Doradztwo w zakresie systemów zarządzania, homologacji i certyfikacji wyrobów:

  • dostosowywanie systemów i firm do obowiązujących norm i standardów;

  • uzyskiwanie homologacji i certyfikatów niezbędnych do wprowadzenia wyrobu na dany rynek docelowy;

  • wsparcie doradcze w zakresie wprowadzanie produktów na rynek w tym w zakresie odpowiedzialności producenta (lub wprowadzającego na rynek za wyrób).

  1. Asystent Managera
  • prowadzenie kalendarza i nadzorowanie jego realizacji;
  • pomoc w sprawach prywatnych w tym dla obcokrajowców, którzy planują dłuższy pobyt w Polsce (znalezienie mieszkania, współpraca z biurami nieruchomości, pomoc w kwestiach np. znalezienia szkoły, przedszkola, zakupy, pomoc w znalezieniu i załatwieniu pomocy lekarskiej, ubezpieczenia, wynajęcia samochodu, pomocy domowej, itp.).

[callout title=”Pakiety usług” button=”Sprawdź naszą ofertę” link=”https://bmnetwork.pl/pakiety-uslug” buttoncolor=”blue” target=”_blank” buttonmargin=”12px 0 0 0;”]Zapoznaj się z pełnym wykazem usług dla prowadzenia Twojego biura[/callout]

Serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies. Dalsze użytkowanie serwisu oznacza zgodę na ich użycie i zapisywanie. Więcej informacji na temat plików cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close